Samsung WW70J5486MW/EN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW70J5486MW/EN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Rico 17-05-2022

Waardeloze wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW70J5486MW/EN

Dramatisch apparaat, vergt veel onderhoud/reiniging om de was “schoon” eruit te krijgen. Volle trommel kleding: vergeet het maar. Komt eruit met een geur van natte hond. Maximaal 4 kg kleding wordt er dan gezegd… bij een capaciteit van 7kg en katoenprogramma 40 graden waar dit wel kan volgens de handleiding? Meerdere spoelcycli zijn in te stellen, maar altijd 5 (maximale) nodig gehad. En vaak kleding nog een keer wassen om enigszins fris eruit te krijgen. A+++-30%… tja als je minimaal alles 2 keer moet wassen blijft daar niks meer van over…
60 graden handdoeken/beddengoed ging wel vaak goed.
Na 2 jaar begon de ellende nog verder: machine stopt er mee in de laatste spoelcyclus. Uit en aanzetten en weer laten spoelen hielp dan soms, maar steeds vaker niet. Absoluut geen aanrader en de volgende is dan ook zeker geen Samsung geworden, waardeloos wasmachine merk: wees gewaarschuwd!
Nu een ....... en helemaal tevreden!

Pluspunten

• Vormgeving
  • Wast goed op hogere temperaturen
  • Niet duur, maar goedkoop is duurkoop in dit geval!

Minpunten

• Wast kleding niet goed schoon
  • Veel onderhoud/machinereiniging nodig
  • Niet zuinig door meermaals kleding wassen
  • Bouwkaliteit
  • Levensduur

Bas 16-03-2019

Ziet er gelikt uit, werkt prima maar pas op!

Geschreven voor: Samsung WW70J5486MW/EN

Mooi apparaat met genoeg mogelijkheden en werkt prima.... in het begin!

Na 3 jaar het moederbord kapot, 250,-€ kosten. Elke reperateur die je belt weet op afstand al te zeggen wat het euvel is omdat naar het schijnt deze wasmachine’s (alle eco bubble’s) massaal stilvallen na 2 tot 4 jaar.
Op internet veel, heel veel over te lezen. (Processor op moederbord kan warmte niet goed kwijt en motor driver(s) begeven het.

Samsung maakt mooie producten maar zeker na verdiepen in dit euvel weet je 1 ding zeker... geen Samsung wasmachine, ook al zijn ze nog zo mooi.

• Genoeg opties

Minpunten

• Niet duurzaam
  • Slechte aftersales samsung
  • Standaard (niet erkende) fabricagefout

Joop 25-02-2018

Fijne compacte wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW70J5486MW/EN

Veel mogelijkheden, gebruiksvriendelijk en bovenal heel zuinig zowel met water als met energie. Deze wasmachine verdient zichzelf terug.

Pluspunten

• Veel programma’s
  • Ook een dagelijks kort programma
  • Energie zuinig
  • Waterbesparend
  • Schoonmaak programma

Minpunten

• Nog niet tegen gekomen

Jasper 19-09-2017

Lekker veel opties en mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung WW70J5486MW/EN

Dit is een fijn apparaat, zeker voor deze prijs. Je moet er even voor gaan zitten, maar als je de gebruiksaanwijzing eenmaal hebt gelezen, wijst het apparaat zichzelf. Er zitten ontzettend veel mogelijkheden en programma's op, waardoor je niet meer zelf hoeft te klungelen. Stiekem maakt het dat ook wel leuk: lekker goochelen met de opties en kijken hoe we deze was het schoonste kunnen krijgen. Vooral het programma voor donkere kleding en het 15 minuten-programma zijn heel handig en gebruik ik veel.

Een andere handige functie die niet op mijn vorige wasmachine zat, is de mogelijkheid om het einde uit te stellen. Ik gooi de was 's ochtends erin, stel 'm in zodat ie een paar uur later pas gaat draaien, ga naar werk en zodra ik thuis ben, is de was al bijna klaar en kan ik 'm eruit halen. Lekker efficiënt.

Ik woon alleen, dus heb eigenlijk nooit echt teveel was voor in de trommel. Ik merk wel dat ik minder vaak hoef te wassen in vergelijking met mijn vorige machine: alle witte was kan er bijvoorbeeld in een keer in.

Wassen is dus een stuk makkelijker met deze Samsung. Nu nog iemand vinden die de was eruit haalt en voor me te drogen hangt.

Pluspunten

• Veel opties
  • Makkelijk in gebruik
  • Centrifugeert stil

Minpunten

• Sommige programma's duren erg lang

Tevreden klant 19-07-2017

Uitstekende wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW70J5486MW/EN

De wasmachine heeft veel verschillende wasprogramma's. De machine past de wastijd aan als de trommel niet helemaal vol is. Ideaal! De display laat zien in welke fase het wasprogramma is en hoeveel de resterende tijd nog is. Gezellig muziekje als je de wasmachine aan zet (kan ook uit). De machine gaat zelf uit als het programma afgelopen is.

Pluspunten

• Veel wasprogramma's
  • Gaat uit als het programma afgelopen is

tiny 13-07-2017

stille machine

Geschreven voor: Samsung WW70J5486MW/EN

veel mensen in mijn omgeving hebben al een eerder type van samsung en zijn super positief en hij heeft nu staan draaien perfecte machine doet alles wat belooft is een aanrader dus

Nicolien 06-07-2017

Stil schoon en solide

Geschreven voor: Samsung WW70J5486MW/EN

Heb hem slechts een paar dagen in huis maar de wasmachine is stil schoon en komt solide over. Een goed prijs kwaliteit verhouding deze Samsung WW70J5486MW/EN Ecobubble.

Pluspunten

• Stil
  • Solide
  • Deur stevig

Cindy 05-07-2017

Super Fijne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW70J5486MW/EN

Ik vind het een super wasmachine, goede prijs/ kwaliteit verhouding. De wasmachine heeft een mooie uitstraling ! en een grote deuropening! wat ook heel fijn is!
Hij is heel erg stil en wat ik het leuke extraatje aan deze wasmachine is is dat hij een muziekje speelt als de was klaar is! Ideaal als je boven bezig bent en nog veel was hebt liggen! zo blijft het niet lang in de trommel liggen!

Pluspunten

• Stil
  • mooie uitstraling
  • Grote deuropening
  • muziekje als de was klaar is ( kan ook uit)

Ineke 23-06-2017

Wasmachinegebruik

Geschreven voor: Samsung WW70J5486MW/EN

Ik heb hiervoor gekozen, omdat hij erg zuinig is, goed wast, schoner dan ik gewend was, de garantie van 10 jaar spreekt me uiteraard ook aan. Zeer gebruiksvriendelijk

Fam. K. 22-06-2017

EcoBubble Wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW70J5486MW/EN

Prijs-kwaliteit komt goed overeen. Heerlijk rustige wasmachine!! En uiteraard een schone was, ideale mogelijkheden qua wasmodule.

Pluspunten

• Diversiteit wasmodules
  • Stil

marian 14-06-2017

mooi design en zuinig

Geschreven voor: Samsung WW70J5486MW/EN

de machine is stil en zuinig. De bediening is eenvoudig en heeft veel wasprogramma's.
en dat alles voor een zeer aantrekkelijke prijs

Pluspunten

• zuinig
  • stil
  • prijs / kwaliteit
  • schakelt zichzelf uit

Minpunten

• geen

Jessica 16-05-2017

Vele mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung WW70J5486MW/EN

Grote vulopening, vele opties voor programma's zonder dat het ingewikkeld wordt. Met een kindje van 3 maanden is een programma dat de was klaar heeft in 1 uur ideaal!

Pluspunten

• Veel verschillende programma's
  • Snel programma
  • Grote vulopening

Simone 30-04-2017

wasmachine 7 kg

Geschreven voor: Samsung WW70J5486MW/EN

Het is een goede wasmachine en grote trommel. Kan met gemak 7 kg in. Erg stil en wast zeer schoon . Uitgebreide handleiding .

Pieter 30-04-2017

Mooie wasmachine met een perfect schone was

Geschreven voor: Samsung WW70J5486MW/EN

Omdat ons oude wasmachine nogal begon te stuiteren en klapperen met het centrifugeren hebben we besloten om een nieuwe te kopen. Energieverbruik vonden we erg belangrijk maar we hadden geen Miele of AEG budget. We kwamen er achter dat een Samsung machine als deze een breed scala aan programma's biedt met toch een mooie uitstraling en een scherm wat je eerder bij de duurdere machines verwacht.
De hoeveelheid van 7 kg wasgoed is voldoende. De programma's draaien geruisloos al had het centrifugeren wat zachter gemogen maar, alle waar naar zijn geld.
Wasresultaat, en daar gaat het om, is prima. Ook de wat moeilijkere vetvlekken gaan er prima uit.
Al met al een prima wasmachine voor nog geen €450,00. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Uitgebreid scherm met duidelijke info
  • Veel programma's
  • Makkelijk te bedienen
  • Schoon resultaat

Minpunten

• Timer minimaal 3 uur in te stellen
  • Niet fluisterstil